torsdag 11 februari 2016

På gång...

Jag tänkte uppdatera lite här på bloggen om vad jag har på gång nu...

Denhär veckan har vi skolvecka och jag måste bara säga att jag aldrig trodde att det skulle vara såhär roligt att gå i skolan igen! Det är roligt och samtidigt väldigt intensivt och utmanande... 

Det som säkert påverkar hur jag känner för skolan är att vi har en fantastisk klass med bra sammanhållning, trots att det är en väldigt stor klass (jag har inte exakt koll, men vi är mellan 30-40 elever nu).

Annars har jag försökt återhämta mig från influensan jag fick för ett par veckor sedan, jag har inte återhämtat mig ännu utan har fortfarande känt mig väldigt trött och lite förkyld. Tyvärr har jag nu idag börjat känna att jag håller på att bli ordentligt förkyld igen, så kanske det blir ett läkarbesök här under närmaste dagarna... 

Planen är att jag ska jobba på måndag och det har jag sett fram emot, så jag hoppas verkligen att jag inte blir riktigt sjuk nu igen! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar