tisdag 2 februari 2016

Influensan?!

Alltså vilken förkylning... 
I onsdags förra veckan fick jag feber, så jag är nu inne på sjunde dagen och jag är fortfarande inte i skick?!
Jag tror faktiskt att jag denhär gången har fått influensan för första gången i mitt liv.
Igår hade jag bara lite stegring och jag intalade mig att jag nog kommer att kunna fara i jobb som planerat på onsdag och torsdag, men då trodde jag fel!

I morse då jag steg upp bestämde jag mig för att ta en liten promenad så att jag skulle återfå lite krafter inför morgondagens jobb, men jag fick nog snabbt inse att det inte blir något jobb för mig imorgon. Jag orkade knappt gå den korta kilometerssträckan och då jag kom hem var jag tvungen att slänga mig i sängen...

Det var dagens gnäll-inlägg. Nu ska jag skriva uppsats, det klarar jag kanske att göra trots att jag känner mig kraftlös och utmattad.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar