tisdag 16 februari 2016

Vändagen...

I söndags firade vi vändagen eller alla hjärtans dag som dagen också kan kallas... 

Jag älskar alla mina närmaste och och jag är alltid tacksam för att jag får ha dessa fantastiska människor i mitt liv!
Sällan har jag firat vändagen speciellt mycket, men jag uppskattar mina närmaste alla dagar under året...

Jag tycker alltid att det är lika roligt att få brev och kort på posten, det händer så sällan nu för tiden.
I år råkade jag att passligt till vändagen få ett riktigt glatt överraskande brev!
Jag är så tacksam över att jag får ha fina vänner i hela världen... 

Under vändagen i söndags funderade jag lite extra över vänskap och kärlek. 
Denna bild beskriver ganska mycket: Att älska för att Gud har älskat oss först...
Bilden är kopierad från Facebooksidan "Christian Today"
Och så en sång som passar under temat vändag...





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar