lördag 12 mars 2016

Nu är det en tid sedan jag sist uppdaterade bloggen igen... 

Vardagen rullar på och inlärningen i arbetet på dagiset är intresserant och många gånger riktigt roligt, men jag är oftast riktigt trött då jag kommer hem (troligen mest på grund av ljudnivån då man jobbar med barn).

Idag är jag påväg på Alpha-helg och det ska bli intressant och avkopplande. Alpha är en grundkurs i kristen tro och även om jag har hört det mesta förut så är det riktigt intressant och jag får många aha-upplevlser. 
I Alphakursen har vi mycket gruppdiskussioner kring olika ämnen och det tycker jag att är extra intressant för att man får se saker ur andras synvinkel.

Sedan sist jag bloggade har jag köpt mig en ny telefon och nu har jag äntligen en telefon där jag är riktigt nöjd med kameran! För mig är det otroligt viktigt att kameran uppfyller mina krav då jag verkligen tycker om att fotografera.

Det blev en Samsung galaxy s6


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar